Wednesday, April 18, 2012

Sarawak 'disayot' di gelanggang sendiri

Sarawak terus menampilkan aksi longlai bermain di gelanggang sendiri. Malam tadi adalah antara corak perlawanan terburuk season 2012.

Pemain-pemain jelas kelihatan keletihan @ exhausted (in case RA ada maca blog i).. Kesemua first eleven adalah pemain yang sama main sebelum tok. Winger both side mmg nampak gilak sik terkabey aik.



Coach RA suppose to be trust and beri peluang dengan reserve player so that dapat cover tempat key player yang ada. Liga Super menuntut ketahanan fizikal dan mental yang tinggi untuk bersaing dengan pasukan yang lain.

Kita ada winger seperti Azizan Saperi, Gurusamy (lom penah dlm bench gik), Khairul Azahar Edrous yang dapat memberikan aksi yang lebih bertenaga di bahagian serangan.. 

The day before match pasukan Kedah cancel training di Stadium Negeri they choose to have light training di padang Merdeka sebaliknya pasukan Sarawak turun ke padang training seperti sedia kala.

Dah la gap game 3 ari jak tambah gik routine training a day before match.. Pisan sik pisan tanyak player dikpun..

Jelas ketara gilak malam tadik - player keletihan.. It's not about over confident. If over confident memang banyak shoot on target malam tadik...

Kalah sik melawan..

Man of  the Match: Khyril Muhymeen


Pemain yang sangat berbakat dan skillful. Berupaya  dribbling dan shooting dengan kedua-dua belah kaki

2 comments:

Kaz said...

Sik tauk aku nak madah apa... Agak eran kenak sik consistent.

Hafizul Hakim said...

Keletihan pok. Majority player mdh dirik sikda dah limit.. Berekot pun sik kongang..

Player kedah sik training 3 hari tok..

Player swk di press training mcm biasa

Post a Comment

Followers

Sponsored Link